j

f a i r - nem babablog

Saturday, February 13, 2010

Zsebpénz

Hanna kapott születésnapjára egy perselyt, amibe vasárnaponként kap némi pénzt. Egyelőre a darabszám fontosabb, de nem is ez a fontos most még, hanem az, hogy az összegyűjtött zsebpénzt bármire költheti.

Eddig érezhetően nem akart szabadulni a pénztől, inkább lemondott dolgokról, ha azt mondtam, én nem szeretném kifizetni az itt-ott megkívánt tárgyat, de ma eljött a pillanat, amikor annyira vágyott valamire, hogy feláldozta a perselye tartalmát.

Lehet tippelni, mit vett magának:

- hercegnős magazint
- csillámos sminkkészletet
- matricákat
- csokit
- mese dvd-t

3 Comments:

  • Egy ideje nálunk is pont ez a téma. :) R. egy ideig gyűjtögette a pénzét (szintén darabszám-alapon), aztán tegnap végre vett egy Micimackó magazint, 2 kicsi dobozos macis üdítőt és 2 doboz PEZ cukrot. Külön imádom, hogy az utóbbi kettőnél a húgára is gondolt.

    Hozzá kell tennem, hogy mióta saját pénze is van, azóta sokkal megfontoltabb és nem akar ész nélkül mindent megvenni, amit meglát.

    By Blogger Lepkevár, at 14/2/10 09:35  

  • Egyre járunk. :)

    Igen, szerintem is jó dolog, mert ha csak a saját szintjén is, de felfogja, hogy nem szór(hat)juk akármire a pénzt.

    By Blogger sbodi, at 14/2/10 09:59  

  • én vagy a hercegnős magazint vagy a sminkkészletet vettem volna ha én lennék Ő.

    By Blogger Bea, at 15/2/10 12:36  

Post a Comment

<< Home