j

f a i r - nem babablog

Wednesday, October 21, 2009

Kész

Azt hiszem, én kész vagyok, legalábbis szerintem elég jó lelkiállapot kisbabázáshoz, amikor az ember lánya úgy érzi, már szívesen megadja magát a helyzetnek. A helyzet pedig alakul, és lesz ahogy lesz: perpillanat még minden kérdőjeles, de az előző heg állapota (valamint a pocakméret és ahhoz képest az én méreteim) miatt minden nappal közelebb kerülünk a programozott császárhoz.

Nem, nem így képzeltem, nem erre vágytam, nem ezen dolgoztam fejben. Viszont a lényeg nem is itt rejlik, hanem abban, hogy a gyerkő is kész legyen, márpedig a 37. betöltött hét után késznek számít. Részemről örülnék neki, ha jövő szerdáig ő döntené el, mikor szeretne megszületni, de ami igazából itt lebeg a szemem előtt az az, de jó lenne már itthon lenni vele együtt, négyesben. Mondjuk egy ágyban ébredezni.

4 Comments:

  • Csak nem családi ágyban fogtok aludni?

    By Anonymous Oui, at 25/10/09 08:58  

  • Nem, csak nálunk szokás, hogy Hanna is mindig átjön reggel, ahhoz képest pedig egy apró lépés, hogy a pici is ott legyen (ha még épp nem lenne ott, mondjuk táplálkozás céljából). :)

    By Blogger sbodi, at 25/10/09 09:03  

  • Drukkolás van! :-)

    By Blogger Zsolt, at 28/10/09 17:45  

  • remélem elés széles az ágyatok :) csak le ne ess majd egyik reggel... meg persze ők se

    By Anonymous Répa, at 31/10/09 10:50  

Post a Comment

<< Home