j

f a i r - nem babablog

Thursday, October 29, 2009

Gondolatok

Ami leesik, az az én részemről igen jó eséllyel ott is marad már a földön.

Nem én viszem a pocakot, a pocak visz engem.

Ha nem mászkálnék/cipekednék/lótnék-futnék, hanem pihennék és/vagy olvasgatnék, az nagyobb eséllyel indítaná meg a szülést?

Legyen olyan a szülés, ahogy én szeretném, mondják. Nekem közben úgy tűnik, nem arról szól már ez a dolog, hogy én mit szeretnék, de azt azért még meg tudom mondani, hogy a lehetőségek korlátozott készletéből inkább mit választanék.

Felmerült, hogy hozzon-e kistesó ajándékot nagytesónak. Ma este az Anna és Petiből konkrét választ kaptam e kérdésre, és hirtelen megvilágosodtam azt illetően is, miért kérdezte tegnap Hanna, hogy mi minden fér el egy köntös zsebében.

6 Comments:

  • Azért próbálj meg arra gondolni, hogy jó szülésed legyen. Bármi is legyen az.
    Az egész terhességben ez a nehéz szerintem, hogy nem mi döntjük el, mi történik... Én 9 hónapig szenvedtem ezzel (szerencsére a szülés majdnem olyan volt, ahogy szerettem volna), de mindenkinek megvan a nehéz periódus a babavárásban, úgy tűnik. Ha pedig császár lesz, legalább már tudod, mire kell számítani!
    Nagyon nehéz lehet most neked, de tényleg drukkolok, hogy minden gyorsan és szépen történjen! És aztán jöhettek is haza:).

    By Anonymous oui, at 30/10/09 08:49  

  • Az általam olvasott és tiszteletben tartott szakemberek szerint egyöntetűen marhaság, hogy a kistesó hozzon ajándékot. Hát hogy már?? Ők a "ne nézzük má' hülyének a gyereket" képviselői. De Anna-Peti-Gergő után azt hiszem lehetetlen, hogy ne kapjanak valamit az újszülöttől. Mi adtunk Szonjának egy Tiptop figurát, de én akartam neki adni... ám mivel Benő mellé betettem a kiskocsiba, amikor kivittem nekik, akkor azonnal kikapta Tiptopot és hihetetlen, leírhatatlanul nagy örömmel újságolta rögtön apukájának, hogy "Apa, nézd, a Benedek hozott nekem ajándékot!!! Mint az AnnaPetiben!!!!!". Mivel tényleg óriási volt az öröme, nem kezdtem el magyarázni, hogy másként gondoltam. De nem örültem ennek a vonalnak. A köntös zsebekben rejtegetett apró ajándékos mondatot egész egyszerűen kitöröltem a könyvből :) Még véletlenül, más se olvasson neki ilyen marhaságot. Legalábbis szerintem marhaságot. Mert a tesó önmagában öröm kéne, hogy legyen nekik, meg az anyuka is - nem? Ne legyen már ennek is ajándék - ára...

    By Anonymous Répa, at 31/10/09 10:45  

  • a legeslegjobbakat kivanjuk nektek.

    By Blogger mami zen, at 31/10/09 18:57  

  • Egyre többet gondolok rátok és izgulok-szorítok, hogy minden a lehető legjobban alakuljon!

    Az ajándék témával kapcsolatban én is azt olvastam számomra tiszteletben tartott szakemberektől, hogy hülyeség, ennek ellenére nálunk volt ajándék és következőleg is lesz! Az a maci a mai napig is nagy becsben van tartva? noha R. most már 4 éves fejjel tudja, hogy N. nyilván nem vehette neki, mert még nagyon picike volt, viszont elmeséltem neki, hogy együtt választottuk neki azt a macit. N. még a pocakomban volt, bementünk a boltba és N. jelzett nekem, hogy melyik macit szeretné majd a bátyjának ajándékozni. :) Olyan édes most is, amikor mesél róla!

    By Blogger Lepkevár, at 31/10/09 20:35  

  • Az előbb nem kérdőjel akart lenni a "tartva" után, hanem vessző! Mert nem kérdéses! :)

    By Blogger Lepkevár, at 31/10/09 20:36  

  • Köszi mindenkinek, a véleményeket és a drukkolást is!

    Valószínűleg valamit hoz a tesó (gondolom jó sok újdonságot). Én eredetileg abban gondolkodtam, hogy ismerősök jöjjenek szórakoztatni Hannát, amíg nem leszek itthon, mert az szerintem jól fog jönni, de ezek szerint tényleg fontos az ajándék is... már csak ki kéne találnom, mi legyen. Van még néhány órám rá. :)

    By Blogger sbodi, at 31/10/09 21:04  

Post a Comment

<< Home