j

f a i r - nem babablog

Tuesday, November 03, 2009

Kiszületés

Kiszületett Dávid Samu, 4200 g és 58 cm. A szülés programozott császár volt (jó pár fokkal élvezetesebb, mint a végigvajúdás után, gyerek mentése céljából, altatás alatt történő császár), és ha úgy nézem, olyan szülés volt, amilyet szerettem volna: mindenki egészséges. Mert nem hiába éreztem én úgy az utolsó napokban, hogy kipukkanok, a régi heg is úgy gondolta. Én köszönöm a dokimnak (meg a saját józan eszemnek is), hogy időben gondolkodott és nem engedett bele sima szülésbe, mert így - nagyjából az utolsó pillanatban végzett műtéttel - még minden rendjén volt.

2 Comments:

  • Ismét gratula! Vártam már ezt a posztot, mert nem akartalak levélben vagy más egyéb formában zaklatni. Örülök, hogy minden rendben és a kiszületés is jó emlék marad!

    Amúgy nekem egyből feltűnt a hasonlóság a két gyerkőc között. :)

    By Blogger Lepkevár, at 11/11/09 16:01  

  • Gratula!
    Sok hajrá a tejért! (Pihenj sokat ha tudsz.)

    By Anonymous oui, at 11/11/09 17:18  

Post a Comment

<< Home