j

f a i r - nem babablog

Monday, January 26, 2009

Csak rugalmasan

Hiába volt szeptemberben az oviba szoktatás, hiába kezdtem októberben újra dolgozni, hogy jó időben felkészüljünk a januári tényleges kezdésre, ha Hanna orvosi tanácsra nem járhat oviba és nekem sem fekszik, hogy 1,5 hónap alatt 3 adag antibiotikumot kelljen beszednie.

Az elmúlt két hétben így megszületett a B-terv, de még csak körvonalazódni sem volt igazán ideje, máris jött a C-terv, aztán kicsit még alakítottam rajta, úgy rémlik, kényszerből, és jött a D-terv. Most talán az E-tervnél tartok, pontosabban ott tartok, hogy tervezni semmi értelme.

Rugalmasnak lenni van értelme. Most már csak azt kéne tudni, a körülöttem lévő emberek, beleszámítva a munkahelyemet és legfőképpen Hannát, szintén tudnak-e annyira rugalmasnak lenni, mint amennyire a jelen helyzetben kéne, mert nélkülük én bizony megfeszülhetek, akkor sem fog működni a dolog.

3 Comments:

Post a Comment

<< Home