j

f a i r - nem babablog

Saturday, December 13, 2008

Lázasan várjuk a karácsonyt

Nem szójáték, szó szerint értendő. Már egy hete is lázasan vártuk a karácsonyt, és most megint. Én az év végét várom, arra számítva, hogy a következő évünk jobb lesz. Nem mintha nem történt volna sok jó idén, de vannak dolgok, amiket szívesen kihagytam volna.

Például hasznos, de nem túl vidám dolog volt tegnap megtudni, hogy 39 fokos lázzal a lányom még simán ugrál és énekel este 9-kor, és még csak nagyon melegnek sem érződik, ellenben 10 perc múlva 41 fok körüli lázzal már hidegrázás és hányinger közepette ül a hűtőfürdőben, és nyöszörgős panaszai között azt mondogatja, "pedig az előbb még olyan jól éreztem magam, olyan jót játszottam".

Hasznos arra is rájönni, csak épp nem igazán dob fel, hogy ha nem lett volna itt anyukám, nem tudom, hogyan birkóztam volna meg az esettel egyedül, mert nincs annyi kezem. Legközelebb már azt is tudni fogom, hogy orvosért és ügyeletért telefonálni felesleges, így a teendők száma eggyel csökken.

Ami pedig az ünnepeket illeti, nálunk tegnap este inkább volt anyák napja, mint bármiféle advent, és a karácsonnyal is úgy vagyok, hogy persze, lesz, és legyen varázslatos is, de nem ennek az egy napnak van jelentősége a szeretet szempontjából az évben. (Bár ez nem újdonság és nem is az idei év tanulsága.)

3 Comments:

  • Nem kérdeztél rá esetleg a gyermekorvosnál valami immunerősítő kúrára? Amikor Dani láncbeteg volt, volt róla szó, hogy végigcsinálunk egy ilyet, de aztán azt mondta a Doktornő, hogy elég az ovikezdéskor, az még veszélyesebb időszak betegségek tekintetében. Hanna meg most pont ebben az időszakban van. Jövő héten megyünk oltásra, esetleg rákérdezhetek, hogy mi volt a neve a kúrának, ha érdekel. Amúgy meg együttérzés, és gyógyulást!

    By Blogger Zsukkata, at 13/12/08 12:47  

  • Zsukka, már a második immunerősítő kúrát + homeopátiás immunerősítést csinálja, mellé vitamin is megy. Ennek ellenére ilyen a helyzet, de kérdezz rá, előre is köszi (bár én már eléggé unom, hogy folyton etetem vele a gyógyszereket).

    Amúgy lehet, hogy ide-oda adogatjuk, még én sem vagyok teljesen jól.

    By Blogger sbodi, at 13/12/08 13:26  

  • Én is hasonlóan gondolkodom a karácsonyról.
    Jobbulást!!!

    By Anonymous Anonymous, at 15/12/08 09:41  

Post a Comment

<< Home