j

f a i r - nem babablog

Wednesday, September 10, 2008

Rajz

Elég régóta nem érdekli a rajzolás (se a festés), akkor már inkább a ragasztás. Leginkább, és ebben egész biztos vagyok, a gyurmázás, persze csakis közvetlenül azután, hogy takarítottam.










Tegnap enyhén szólva meglepett, amikor ilyeneket produkált. Az egyik egy autó, a másik egy emberi fej, bár szerintem elég jól felismerhető mindkettő (csak megtévesztés céljából vannak fordított sorrendben). Volt még néhány, ami jól sikerült, de nem hagyta lefényképezni, pedig azok már igazi fej-lábas alkotások voltak (ahogy anyukámtól megtudtam, ilyen fokozat is van a rajzkészség fejlődésében).

Labels:

4 Comments:

  • Hű!
    Az ott én vagyok, szemüveg nélkül, a kocsi meg Frodó, megismerem.
    :)

    Üdvözöljük a kis művészt! ;)

    By Anonymous Anonymous, at 11/9/08 12:08  

  • Nahát, micsoda meglátás! Majd megkérdezem a művésznőt azért... :)

    By Blogger sbodi, at 11/9/08 22:00  

  • Ügyesebben rajzol, mint én az tuti! :)

    By Blogger JuditAu, at 12/9/08 22:49  

  • Judit: Küldesz mintát? ;)

    By Blogger sbodi, at 15/9/08 22:19  

Post a Comment

<< Home