j

f a i r - nem babablog

Tuesday, August 05, 2008

Kreatív blogger/Megrekedtem

Kaptam Gyöngyitől a labdát, és itt és most (meg lehet, hogy majd külön is) kérem elnézését, hogy nem folytatom. Egész sokat törtem rajta a fejem, és amíg törtem, láttam, hogy "minden" ezzel van tele. Na nem mintha ez gond lenne, vehetjük úgy, hogy minden blogger kreatív. Igazából ott rekedtem meg, hogy szerettem volna öt olyat mondani, ami (aki) nincs kint oldalt a hivatkozások között, de mégis olvasom. Nem sikerült. (Nem sok időm olvasgatni mostanság.)

Ellenben ha már linkek (úgy mint hivatkozások, melyeket ráadásul rendszeresen olvasok, suttyomban, mert még nem jutottam odáig, hogy kitegyem oldalra), és ha már pont ma írom, amikor megint fejem fölött a pozitívgondolkodás szürke fellege (igen, van ilyen, például ha a gyerek még ki se jött a takonykórból, de már megint aftája van), akkor lehet olvasgatni és elgondolkodni:

Lucia&Zoárd vs. Südve&Sára.

Én pedig addig is nagyon szorítok, hogy hamarosan Sára is otthon lehessen, mert nem hinném, hogy az ő anyukája kevésbé lenne pozitív vagy kevésbé szeretné, hogy a gyermeke végre otthon lehessen (avagy meg is fordítom, nem hinném, hogy Lucia kevésbé aggódott volna), azaz egyelőre még mindig ott tartok a személyiségfejlődésemben, hogy maradok szkeptikus a pozitívgondolkodás mindenhatóságát illetően. Nos, ebben is megrekedtem.

3 Comments:

  • hát sajna ezeknél a miniknél tényleg sokkal kevésbé számít a pozitívgondolkodás, mint hogy hány hétre születtek, de nagyon bízom benne, hogy Sára is kimászik a hullámvölgyből.

    By Blogger lucia, at 6/8/08 08:35  

  • A Kreatív dologgal én is besüllyedtem, nem érzem igazán az enyémnek, két helyről is jött invitálás, de nem megy.. Látom, nem vagyok egyedül ezzel az érzéssel.

    By Anonymous Anonymous, at 6/8/08 14:53  

  • Óó, nem kell elnézést kérni! :) Az általad zugolvasott blogokat én is zugolvasom (plusz a Pömpöllér-blogot is) és nagyon szorítok Sárának és Zoárdnak egyaránt.

    By Blogger Gyöngyi, at 6/8/08 21:08  

Post a Comment

<< Home