j

f a i r - nem babablog

Saturday, June 21, 2008

A hisztimérő

Ebbe a gyerekbe hisztimérő van beépítve. Már az ausztráliai út során kezdett motoszkálni bennem a gondolat, többször megfigyeltem, hogy egy nyugodt, békés nap végén hisztivel zárt, vagy ha még az estét is kibírta és szépen elaludt, akkor álmában hisztizett egyet.

Ma is hasonló történt, egy csudajó balatoni nap végén itthon a vidám fürdés után még levágott egy jó kis menetet, hogy biztos ami biztos, meglegyen a napi 30-60 perc ordítás.

4 Comments:

  • A balcsin történt mindenféle izgi, a nagy víz és tumultus után meg jössz a vacak kis káddal és a gumikacsával? :o) Naná, hogy reklamált! Igaza is volt. ;o)

    By Blogger Babi néni, at 25/6/08 00:58  

  • Nem ilyen egyszerű azért, hiszen nem volt strandon, se tumultusban, ráadásul azt mondta, a Balaton unalmas, ne menjünk legközelebb... a kádban szeret lenni, mostanában addig pancsol(na) a kacsáival, hogy hideg a végére a fürdővize. Ha valamin, akkor talán azon pukkadt meg, hogy a kádból ki kellett jönni, bár ha jól emlékszem, az öltözésig minden rendben volt. :)

    By Blogger sbodi, at 25/6/08 07:38  

  • Nem lehet, hogy túlpörgött nap közben és estére azért lett nyűgös. Nálunk ez van Bálinntal és még saját gyerekkoromból is emlékszem arra az érzésre, hogy tök kimerült vagyok, de szívem szerint még csinálnék egy csomó mindent, mert sajnálom az alvásra az időt, de tudom, hogy közeleg az idő és ezen olyan mértékben bírtam magam frusztrálni, hogy bőgés-hisztizés lett belőle (néha hányással, mert felfordult a hisztizéstől a gyomrom), aztán persze alvás. És ezt képes voltam hetente többször előadni :) Szerintem a szüleim minimum szentek, hogy ezt kibírták. Tudom, hogy ez most sovány vigasz de eCCer Hanza is szentté fog majd avatni! ;)

    By Anonymous Anonymous, at 25/6/08 09:38  

  • Szentté... engem... az azért elég vicces lesz...

    By Blogger sbodi, at 25/6/08 22:35  

Post a Comment

<< Home