j

f a i r - nem babablog

Saturday, April 19, 2008

whitsunday island. az eso elallt egy nappal az utolso panaszkodas ota (de akkor meg egy napot zuhogott, nem am csepergett, mint ahogy addig sem, csak hogy pontos legyek), ugyhogy mar jo idoben csavargunk. bejartuk a Fraser szigetet, azota Hanna nagyon elvezi a pancsolast. ott meg csak kis patakban gazolt, kis medenceben tapicskolt es a McKenzie tobol nem akart kijonni, mert `uszott`, ma viszont a meg a nyilt vizbe is bemereszkedett (termeszetesen nem egyedul, de engem igy is a frasz kerulgetett, lebeszelni viszont nem lehetett rola). holnap ujabb szigetre megyunk, aztan lassan irany az utunk vegallomasa, Cairns. minden szep es jo, egyedul a hisztikbol lehetne kevesebb. remeltem, hogy a bakteritonel megterul, de epp most is ordit ertem, ugyhogy mentem.

3 Comments:

  • :DDD Ez nagyon jó: "...remeltem, hogy a bakteritonel megterul..."

    Örülök, hogy minden rendben!!

    By Blogger Gyöngyi, at 22/4/08 14:37  

  • A Promite-os pirítóst irigylem. Feltéve, ha esztek Promite-ot. Ha még nem, akkor muszáj megkóstolni:)

    By Anonymous Anonymous, at 22/4/08 22:34  

  • vegemite-ot lattam csak, most mar valoszinuleg a promite kimarad... majd legkozelebb, hehe.

    By Blogger sbodi, at 27/4/08 10:07  

Post a Comment

<< Home