j

f a i r - nem babablog

Tuesday, March 18, 2008

Party queen

Mindjárt fél tíz, és még nem alszik. Énekel meg kiabál, mondókázik, mesét mond és mindenfélét karattyol a kiságyban. Pedig napközben sem aludt többet egy óránál, azt is úgy, hogy 5-10 percenként rohantam be hozzá a köhögési rohamok miatt. Fél kilenc óta van ágyban, azóta már túl vagyunk egy mini hányáson (úgy mint erős köhögés által kiváltott felöklendezés, amely, ha nem kezelem elég gyorsan, sugárban hányáshoz vezet), megjártuk a szülői ágyat, hogy majd ott elalszik és figyelem, nyugtatom, hátha el tud aludni legalább 5 percre, hogy végre egyek vagy esetleg letusoljak, de nem, ment vissza a saját ágyába, ahol most duruzsol; mit duruzsol, sikongat és viháncol, időnként ugráltat, hogy inni kér, én meg alig látok ki a náthából és már nagyon örülnék egy nyugis éjszakának, vagy ha legalább úgy érezném magam, mint ő, annak ellenére, hogy beteg vagyok.

3 Comments:

  • Nálunk nagyon sok este ilyen, az egyetlen megoldás az, ha nem hagyom aludni délután.
    És ha nem alszik este, akkor simán csinálom az esti programomat (kb fél óra altatás után adom fel). Meg kell értse, hogy nekünk is vannak szükségleteteink. Napközben az övé az időm, de éjszaka az enyém.:)

    By Anonymous Anonymous, at 19/3/08 08:11  

  • Ez nálunk is mindennapos program. A délutáni alvás néha egyszerűbb, de az esti soha. Sikongat, mesét mond, kommentál, jár keze-lába.

    Jobbulást neked és jó utat!

    By Blogger Gyöngyi, at 19/3/08 19:10  

  • Nálunk is ez a jellemző, nem is ez volt a nagy kérdés - csak azt nem értem, hogy honnan veszi a sok energiát, amikor beteg és még csak nem is aludt valami jól már több éjszakán át, mert az öklendezés éjfélig is eltart.

    A lényeg, hogy szívesen alkalmaznám a módszerét, de úgy sejtem, ezzel sem vagyok egyedül. :)

    By Blogger sbodi, at 19/3/08 21:20  

Post a Comment

<< Home