j

f a i r - nem babablog

Sunday, March 09, 2008

Újra kisvakond

Már írtam, hogy a kisvakond a barátom. Sőt, sokszor kisvakondnak érzem magam. Például újabban nekem is fontos a nadrágon (és a kabáton) a nagy zseb. Mit nekem pelenkázótáska és társai.

De nem is ezt akartam írni, hanem hogy megtaláltam azt a kisvakond részt a youtube-on, amiben a nyuszi szül. Aki még nem látta, nézze meg. A véleményekre is kíváncsi lennék, már csak azért is, mert nálunk mindhármunkat teljesen más fogott meg belőle. Addig mi szépen elhúzzuk kicsit a csíkot.

5 Comments:

  • Nekem az tűnt fel, hogy a nyusziapu milyen aktív résztvevője volt a folyamatnak és milyen nagy szeretettel vette körül a nyuszianyut és később a kisnyulakat. :)

    Jó utat nektek!

    By Blogger Gyöngyi, at 9/3/08 21:17  

  • Nem láttam még olyan mesét, amiben ilyen élethűen ábrázolták volna, hogy milyen a születés. Nem a gólya hozza a nyuszibébiket :-) És ez talán eloszlatja az oviban elterjedt nézeteket is, hogy a gyerekek úgy születnek, hogy az anyuka hasát felvágják (lsd a. blogja valamikor...) :D
    És persze nyuszikispapa is egy tündérvirágszál :-)

    By Blogger Zsukkata, at 9/3/08 22:26  

  • én azon röhögtem, hogy ugyan a szülést rendesen mutatják, azért azt nem vállalták be, hogy hogy megy be a kisbébi. És persze kisvakond szigorúan megáldja a házasságot, mielőtt az egekbe repülnek a nyuszik - gondolom a baráti lengyel népköztársaság vallásos érzéseire tekintettel. (ugye erről a részről van szó? Én most csak a memóriámra hagyatkoztam, elég vakondot nézek amúgy is, sőt.) Ja, és frászt kaptam, amikor a vakond mint szülész rányomott a nyuszi hasára, hogy jöjjön gyorsabban a gyerek. Ez azért kicsit erős, bár tudom, hogy van rá példa a valóságban is.

    By Anonymous Anonymous, at 15/3/08 19:29  

  • - 1 csokor virág elég volt, hogy ágyba bújjon vele
    - amikor kiderült a terhesség, anyuka ajándékai mind praktikus ajándékok lettek - ergo a gyerek kapta, nem az anyuka
    - punci!
    - a vakond nem mosott kezet a szülés előtt (Semmelweis Ignác!)
    - a film nem propagálta a szoptatást

    By Anonymous Anonymous, at 16/3/08 23:04  

  • Most nézem, hogy már könyvben is kapható a sztori:
    Kisvakond és a nyuszimama
    http://bookline.hu/control/producthome?id=68569&type=22

    By Anonymous Anonymous, at 1/4/08 18:40  

Post a Comment

<< Home