j

f a i r - nem babablog

Monday, February 25, 2008

Vázlatok

Leginkább ennyire futja mostanság, még a levelezésemmel is el vagyok maradva, pedig az nem jellemző. Itt a tavasz, süt a nap, szép az idő. Vagy mászkálunk, vagy ha nem, akkor egyszerűen csak örülök annak, hogy végre nem kell állig bebugyolálódni, miközben az idő szépen elmegy fölöttem.

Máskor meg csak várok. Kivárok. Vázlatokként sorakoznak a terveim. Minden alakulóban. Majd lesz valahogy, valamikor. Amikor eljön az ideje.

Addig pedig gyűlnek szép sorjában a dolgok a virtuális listámon, amiből lassan tényleges listát fogok készíteni, mert különben elfelejtem, mi mindennel szeretnék foglalkozni.

Ma például honnan, honnan nem, Feldmár András neve bukkant ismét elő (új könyv, "Szégyen és szeretet"). Előadás is lesz márciusban, ha valakit érdekel. Én akkor pont nem leszek itthon - mondom én, így megy ez.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home