j

f a i r - nem babablog

Saturday, February 23, 2008

Sok kicsi sokra megy

Nem vagyok egy világmegváltó típus. Azt gondolom, igen apró szem vagyok itt a Földön, és mint olyan, csak kis dolgokon változtathatok. Elsősorban magamon. Csak így hathatok a világra, mert az az én kis világom, senki másé. Vagy mégis, mert akarva-akaratlanul hatok én mások világára. Azokéra, nyilvánvalóan, akik így vagy úgy részei az enyémnek, de egész kicsi, jelentéktelennek tűnő dolgokkal még azokét is befolyásolhatom, akikhez semmi közöm.

Nekem ez így bőven megfelel, ilyen egyszerűen. De nekem sok minden megfelel egyszerűen. Ilyen vagyok. Ez itt és most az én világom. Igen apró. Vagy mégse?


"Ebben az életben nem tehetünk nagy dolgokat. Csak kis dolgokat tehetünk, nagy szeretettel." Teréz anya

2 Comments:

  • Az én világomra pl. kapásból hatottál, ahogy így olvasgatlak :-)...

    By Blogger Zsukkata, at 24/2/08 09:17  

  • Pillangó hatás?
    Ma úgy döntöttünk, hogy májusban elmegyünk Görögországba. Bár nem lakókocsival ;-)

    By Blogger Kalimera, at 24/2/08 16:47  

Post a Comment

<< Home