j

f a i r - nem babablog

Tuesday, January 29, 2008

Öt könyv

Nem egyszerű feladatot kaptam Gy-től. Csaltam is kicsit, mert képtelen voltam csak ötöt kiválasztani. Végül az irányított, hogy melyek azok, amiket eddig is többször elolvastam és bármikor újra levenném a könyvespolcról. Íme:

Michael Ondaatje: Az angol beteg - nem is a történet, a szöveg a lényeg. Lélegzik, él. (Az eredeti verziót olvastam, a fordításról nem tudok véleményt mondani.)

Márai Sándor: A gyertyák csonkig égnek - Csak. Mert. Időtlen.

Linn Ullmann: Mielőtt elalszol - Szeretem én Bergmant is, de ezt sokkal inkább.

Phillip Pullman: His Dark Materials - Nekem jobban tetszett, mint a Harry Potter.

Ötödikként pedig ömlesztve az összes Tony Parsons könyv, az összes Joyce Carol Oates és Jostein Gaarder könyv, mert ezek közül bizony nem tudok választani.

A ráadás legyen a tavalyi év kedvence. Holly Peterson: The Manny.

Én kíváncsi lennék Zsolt és Oszika öt könyvére (nagyon fontos lenne! a fél világ vár már egy újabb bejegyzésre!), és kérném még Zomot, Vicát, valamint Anne-t, hogy ha ideje akad, írja össze az ő kedvenceit. (Kalimera pedig megírhatná - akár kommentbe -, milyen zenéket szeret, mert azt láttam, hogy van közös "kedvenc", és azóta furdalja az oldalam, mi egyebet hallgat még.)

Befejeztem, nem leszek telhetetlen.

8 Comments:

  • Má töprengek.

    By Anonymous Anonymous, at 29/1/08 22:50  

  • Köszönöm, igazán szép lista! Erről jut eszembe, a Családban marad c. könyv nekem is nagy kedvencem lett, te ajánlottad még régebben. :) Anne listájára én is kíváncsi vagyok, csak nem mertem megkérni, gondoltam, nagyon leköti a költözködés. Jó, hogy te megkérted. :)

    By Anonymous Anonymous, at 30/1/08 22:01  

  • Már irtam Szilvi néni! De könyv az nincs, mert még pici vagyok... (Paoló ide rakjunk már olyan szomorúsjelet!)

    By Anonymous Anonymous, at 31/1/08 22:17  

  • Ja, az 5 könyv az húzós... képregényt is ér? ;P

    By Anonymous Anonymous, at 1/2/08 08:24  

  • Neked bármit.

    By Blogger sbodi, at 1/2/08 10:00  

  • Köszönöm érdeklődésed. Általában rádiót hallgatok, de szívesen meghallgatok olyan kazettát is, amit ismerőseimtől kaptam.
    Ha lehet filmet mondani, akkor most a Szinbád jutott eszembe és a könyvekről a 451 Fahrenheit.

    Ezt azért (is) kommentbe írtam , mert más elérhetőséged nem ismerem.

    By Blogger Kalimera, at 2/2/08 00:11  

  • 5 könyv, ami a legfontosabb volt, vagy amit a legjobbnak tartok? magyarul Winnetou vagy EP? :-)

    By Blogger Zsolt, at 5/2/08 00:01  

  • Igazából tőled függ. Én arra lennék kíváncsi, amit a többinél előbbre helyeznél, mindegy, milyen okból. De lehet akár a legutóbbi fontosabb 5 könyv is - ahogy épp kedved van.

    By Blogger sbodi, at 5/2/08 08:06  

Post a Comment

<< Home