j

f a i r - nem babablog

Friday, January 25, 2008

A statisztika kedvéért

Fáradt vagyok. Nem belefáradt, csak szimplán fáradt. Mert ha végigalusszuk az éjszakát, akkor semmi gond, sőt. Olyankor kifejezetten jól érzem magam a bőrömben. Ég és föld az ahhoz képest, amikor ötször kelek egy éjjel. Az átlag, ami még (azaz mostanra már, és persze úgy, hogy nem kell szellemi munkát végeznem, mert akkor nem is tudom mi lenne) jól elviselhető, az éjjel kétszeri ébredés. Egész éjszakás alvás meg úgy havonta egyszer-kétszer van.

5 Comments:

  • Hidd el, lesz ez majd jobb. (Hű, ez elég "egyszerűen" vagy "egyszerűnek" hangzik.)Nemsokára nem is fogsz arra emlékezni, hogy volt olyan idő, amikor nem tudtad végigaludni az éjszakát.

    By Blogger Kalimera, at 25/1/08 22:03  

  • Aztán jön a következő bébi és kezdődik minden elölről.:)

    By Anonymous Anonymous, at 27/1/08 20:55  

  • Ááá, nem minden bébi olyan ám :-) Van, amelyik 3 hónapos korától végigdurmolja az éjszakát és 9-kor kel... Az mondjuk aggodalomra ad okot, ha az első ilyen, mert kétszer úgyse lehet az embernek ekkora mázlija. Úgyhogy én már előre parázom a másodiktól...

    By Blogger Zsukkata, at 28/1/08 20:35  

  • Én is attól tartok, hogy még sokáig nem fogok jókat aludni, pedig a második még gondolatban se nagyon van meg. Az első időszak/ éjszakai szoptatások meg se kottyantak, azt a kanyart könnyen veszi az embert, csak ha már így elhúzódik, az a rossz. Legalábbis nekem most.

    By Blogger sbodi, at 28/1/08 21:16  

  • Nagyon megértelek, én nem is tudom mit tennék, ha nem lennének nyugodtak az éjszakáim, így is ha kicsit kevesebbet alszom a megszokottnál, egész nap zombi vagyok. Úgyhogy elhiszem, hogy marha rossz, tényleg csak abban lehet bízni, hogy nem tart örökké. Meg hogy a második majd egy nagy szunyagép lesz :-)

    By Blogger Zsukkata, at 29/1/08 11:06  

Post a Comment

<< Home