j

f a i r - nem babablog

Monday, January 07, 2008

Ez van

Gondolkodtam. Sokat. Írnék én neki, leírnék mindent - jó hosszú lenne. Elkezdhettem volna már karácsony előtt, akkor se értem volna a végére. Aztán azon gondolkodtam, hogy az egészet úgysem tudnám átadni. Mondhatni: vagy tudja, vagy nem. Vagy érzi, vagy nem. A lényeg pedig egy mondatban, akár csak egy szóban összefoglalható. Akkor meg minek regényt írni?

Ha felnőtt lenne és már emlékezne, akkor nem is okozna több fejtörést a dolog. De így, na, így valahogy mégsem kerek a történet. Befejezetlen, nagyon is. Az egyetlen megoldás, hogy folytatni kell, hogy megélje, tudja, érezze, és emlékezzen is mindenre.

3 Comments:

  • Ne rikass meg és rögtön írj, ha túl vagy rajta!

    Napok óta aggódok, mert az előző után azt hittem, már bevonultál a kórházba.

    Nagy kalappal (kéz és lábtörést ne, mert a végén még tényleg leejtenek a beteghordók)!

    Egy lelkes, de szégyellős olvasód

    By Anonymous Anonymous, at 8/1/08 22:02  

  • Közérdekű: megvolt a külszíni fejtés, jólvan. Ma már elvileg rohangászik.

    By Anonymous Anonymous, at 11/1/08 10:47  

  • Köszi az infót! Sokat gondoltam rá, örülök, hogy minden rendben ment.

    By Anonymous Anonymous, at 11/1/08 11:51  

Post a Comment

<< Home