j

f a i r - nem babablog

Wednesday, December 12, 2007

Lehet egyszerűbben(?)

Megéri nekem nap mint nap egy órán át szenvedni (rábeszélni, lelkendezni, figyelmet elterelni, játékosan ráhatni - babát felöltöztetni, mesét köríteni a hercehurca köré, hátha attól kedve lesz -, megígérni fűt-fát - villamosnézést, kutyanézést, kiflivásárlást, motorozást, varjúnézést, diókeresést -, bedobni mindenféle egyéb hülye ötletet - jön a maci is, nézd, már felvette a sálat, a nyuszi szeretne lent ugrálni, a boci ráülne a motorodra, visszük a békát a hátizsákban, vár téged a néni a boltban, dobunk majd Roni kutyának labdát, megnézzük a virágos kaput -, saját magam nagy nehezen időt elcsenve már jól beöltözni és emiatt a próbálkozásokba nyakig beleizzadni de közben azért énekelni-mondókázni, gyerek után ruhával szaladgálni, még jobban beleizzadni, ismét viccelődve próbálkozni amikor már szinte fáj, majd végül a már üvöltő ellenállás közepette besokallva azt morogni, hogy "na, most már elég" és emiatt még rosszul is érezni magam), csak hogy a gyerek hajlandó legyen lemenni sétálni?

Nem, nem működik az sem, ha simán csak megfogom a kezét, hogy akkor most öltözünk. Se az, hogy én már indulok, és tényleg indulnék. Próbáltam.

Azt hiszem, legközelebb akkor megyünk le, amikor pont sétaidőben ő kéri. Mert ha ez így megy tovább, szerintem addigra magától is fel tud majd öltözni, és akkor milyen könnyű dolgom lesz. Addig meg minek szerencsétlenkedjek, úgyis tök felesleges.

6 Comments:

  • Zora sem akar lemenni mostanában, lehet hogy a hideg szürke időt nem szeretik?
    Gyerekkoromban igazi mediterrán voltam én is, utáltam a telet, imádtam a nyarat. Biztos ezt örökölte.
    (Várjuk meg a havat, annak biztos ürölnek majd!:))

    By Anonymous Anonymous, at 12/12/07 12:29  

  • Jaj, nagyon együttérzek Veletek, nálunk a 33 hónapost nem bírom kirángatni az udvarra, ellenben a 13 hónapos rángatja a gatyámszárát, hogy menjünk mááááá ... :o) Nehéz ügy! ( És bocs, hogy így ismeretlenül belekotyogok :o)
    Üdv: Kata

    By Blogger Kata, at 12/12/07 13:12  

  • Na, jó, a hónak még adok egy esélyt, az talán elég csábító lesz számára... :)

    Kata, köszi az együttérzést, valahol megnyugtató, hogy másoknál is ez van, azaz nem az én lányom zakkant meg.

    By Blogger sbodi, at 12/12/07 13:31  

  • Szerintem ha két napig nem erőlteted, a harmadikon sírva rimánkodik majd, hogy menjetek. Amúgy nem lehet, hogy a megfázás miatt ódzkodik a nedves hidegtől? Ha magamra gondolok, még ez jut eszembe, valahogy betegség legvégén, utána pár napig nem esik még jól utcára menni. Amúgy nem cserélünk gyereket pár napra? Az én életmódomhoz most egy otthonülő jobban illene, Doresz meg boldogan menne naponta háromszor is! :)

    By Anonymous Anonymous, at 12/12/07 22:55  

  • Szia!
    Most lehet, hogy kicsit hosszúnak tűnik a készülődés, de később ez az idő le fog rövidülni. Biztos vagyok benne, hogy türelmednek és kreativitásodnak hamarosan meg lesz az eredménye. Hanna örömmel fog indulni akkor is, ha időre kell valahova odaérnetek pl. óvoda, iskola. (Bár lehet, hogy ezt most még a távoli jövőnek érzed.) Addigis sok jó ötletet kívánok!

    By Blogger Kalimera, at 14/12/07 23:04  

  • Köszönöm... szerencsére van (még) néhány adu ászom, pl. földalattizás, úgyhogy nem fogunk megzöldülni bent. :)

    By Blogger sbodi, at 15/12/07 14:10  

Post a Comment

<< Home