j

f a i r - nem babablog

Friday, December 28, 2007

Még egyszer Csernus

"A legtöbb ember azt gondolja, hogy ha őszinte, akkor ezzel mások visszaélhetnek. Pedig ez nem így van. Ha én őszinte vagyok, és kimondom, ami velem történt, megszabadulok a tehertől. Egy. Kettő: ha valaki ezt így vagy úgy kiferdíti, és elmondja másnak, akkor abból gyorsan megtudom, hogy valójában milyen ember. Az őszinteséggel azt érem el, hogy sokkal kevesebb energiatöltettel fel tudom mérni a másikat, mint olyankor, amikor éveken keresztül mindig csak egy kicsit mondok el, és a másikról valami fontosat csak évek múlva veszek észre."

3 Comments:

  • Ez honnan származik és melyik Csernusé?

    Olyan jó, hogy írtad, pont azon gondolkodtam, hogy hiba volt anyámnak mondani valamit, amit visszamondhat a sógornőmnek és kész a haragszomrád. :o(

    El szeretném olvasni, ha könyv.

    Köszi

    By Blogger Babi néni, at 29/12/07 19:20  

  • Szia!
    Ehhez hasonlót nagyon-nagyon régen a Tivadartól hallottam és nagyon tetszett. Azóta sajnos nem találkoztam ezzel a gondolattal... Eddig.

    By Blogger Kalimera, at 2/1/08 21:06  

  • Köszi szépen. ;o)

    By Blogger Babi néni, at 2/1/08 21:28  

Post a Comment

<< Home