j

f a i r - nem babablog

Monday, October 01, 2007

Akupunktúra

Akupunktúrán fél órát lehet meditálni. Csak fekszem és pihenek. Jár ez meg az a fejemben.

Ma például az, hogy mindig szerettem levelezni, új embereket megismerni. Most is. Csak azt veszem észre, hogy míg korábban szépen le tudtam írni, hogy mi érdekel, mit szeretek, most minden máshogy működik. Eszembe se jut elmondani, hogy mit szeretek olvasni, milyen zenét hallgatok, milyen filmeket nézek. Inkább csak hajrá, bele a közepébe, ott és amikor belecsöppen az életembe az illető személy. Mesélek, aztán majd szépen megismer. Ha valami érdekli, akkor meg kérdez. És viszont.

Akupunktúrán, ha épp nem gondolkozom, úgy érzem magam, mint egy robot, akit elvittek szerelőhöz. Csak az jelzi, hogy mégsem vagyok robot, hogy a nagy lazulás után nehéz összekapnom magam és ott folytatni a napot, ahol abbahagytam.

3 Comments:

  • milyen erdekes. pont erre a megallapitasra jutottam a minap, mar ami az ismerkedest illeti:)

    By Blogger mami zen, at 2/10/07 19:57  

  • Szerintem ez korral jár. De nem baj, aki olyan, annak két hónap múlva is lesz idő elmondani, megmutatni, ami fontos. Aki meg nem olyan, annak meg hamarabb is kár lenne. Már nem vagyunk olyan vegytiszták, mint 15 évesen. Kevesebbet dumálunk, többet élünk.

    By Anonymous Anonymous, at 2/10/07 23:00  

  • Én is erre jutottam - kicsit rásegített, amikor az állatkertben a múltkor felmerült a "melyik a kedvenc állatod" kérdés. Mondtam, hogy erre nem tudok válaszolni, ahogy egy tiniknek(?) való kérdéses füzetet (emlékeztek?) se tudnék már kitölteni. Ha egyáltalán létezik még olyasmi a gyerekek körében...

    By Blogger sbodi, at 3/10/07 07:50  

Post a Comment

<< Home