j

f a i r - nem babablog

Sunday, August 12, 2007

Sziget

Most ugyebár a csapból is ez folyik. Nekem meg, valljuk be, perpillanat nem igazán hiányzik, és ebben a hitemben minden esős nap és/vagy éjszaka csak megerősít. Persze mennék, ha máshogy lennének a dolgok, mint ahogy vannak (bár esőben akkor is kérdéses lenne, és a Tori koncert után hirtelen egy olyan előadót sem tudok mondani, akiért szívesen eláznék), de nekem most a hárman-együtt a lényeg, ott a helyem, és a hárman-együtt nem csak néhány koncertnél, de sok minden másnál is fontosabb.

Hogy miért? A triviális válaszon túl azért, mert szeretek az adott dologra koncentrálni (bosszant is nap mint nap, hogy Hanna miatt sokszor nem tudok egy-egy egyszerűbb feladatot egyhuzamban elvégezni), és mert olyan izé vagyok, hogy hiába jó elmenni valahova, aztán nem érzem magam hú-de-feltöltődöttnek. A hárman-együtt feltölt, vidámmá és könnyűvé tesz.

Nekem most ez az itt és itt a most. Ez a szigetem. Én választottam.

3 Comments:

  • Még pár év és mehettek együtt!(Felügyelet kell majd oda, szigorú.:)

    By Anonymous Anonymous, at 14/8/07 23:03  

  • Hogy nehogy megujjazzák a punkok a koszos kezükkel...

    (jéééézusom)

    By Blogger Zsolt, at 15/8/07 17:38  

  • Höhö... Zsolt, remélem lányod lesz, több is. :D

    By Blogger sbodi, at 15/8/07 18:52  

Post a Comment

<< Home