j

f a i r - nem babablog

Friday, August 17, 2007

Nem túl igényes

Elutazás előtt nagy nehezen tudom csak összeválogatni, hogy mit vigyek magammal: mert igen sok ruha csak itthonra vagy a játszótérre jó - ezeket használom a legtöbbet -, mert még mindig fogytam és a tavaly nyáriak és néhány terhesség előtti is lóg rajtam, mert az a pár darab, amit nemrég szereztem be "kimenősnek", lehet, hogy pont a szennyes mélyén csücsül. Szoknya se gyakran van rajtam, csak foglalják a helyet.

Ülnek még a szekrényben jó néhányan, két éve teljesen elhagyatva: a régi városba járós-dolgozósak (jók lehetnek még valaha, nem az aktuális divat szerintiek, mert az nem én vagyok), a kivasalva hordandók, az ünnepiek, a színházba járósak és a terhesruhák. A cipőkről nem is beszélve, azok közül két párat hordtam egész nyáron, 90-10% arányban használva őket, úgyhogy az egyik már elég kopott (az igazat megvallva már tavaly nyár végén is az volt, de a homokozóba nem kell jobb).

Rá kell jönnöm ilyenkor, nem vagyok valami hű de, haj de nő, mert leginkább egyszerű pólók és farmerek vannak a szekrényemben, az utolsó néhány alkalommal kirándulós-játszóterezős cuccokat szereztem be, kiskosztümöm pedig soha nem is volt.

Farmer-pólóban érzem jól magam - de azért azokat a ruhákat majd kidobálom mégis, amelyek már szerintem is igénytelenek vagy esetleg egyszerűen hordhatatlanok. És mivel a városi kategóriájú ruhák érdekes módon ünnepivé avanzsáltak az elmúlt időben, ünnepi cuccra egy ideig nem is kell költenem, legfeljebb újabb farmert és pólókat kell majd vennem, mert perpillanat igazán jó farmerből is csak kettő van. Na meg persze cipőt, mert az őszit úgy elnyűttem, hogy apa-párom kidobásra ítélte.

1 Comments:

  • Hát igen. Olyan jót tesz a lelkemnek néha ilyet olvasni. Hogy más is. Hogy nemcsak én.
    Kreáltam két zsákot. Az egyikbe tettem a máltainak szállítandó cuccokat, a másikba azokat, amiket előbb megnézetek a két 34-es méretű barátnőmmel, és a maradék megy a máltaiba.
    Most már csak egy marad hátra. MEgelőzendő a múltkori későterhességi és szülés utáni ruházkodásra visszavezethető depressziót, nem fogom sajnálni magamtól a színes és változatos terhesruhákat azzal a jelszóval, hogy csak pár hónap az egész. Mert a fene vigye el, ilyen pár hónapokból az utóbbi időben több volt, mint a csiniruhásakból!

    By Anonymous Anonymous, at 20/8/07 13:41  

Post a Comment

<< Home