j

f a i r - nem babablog

Wednesday, August 08, 2007

Apróságok

Kéne valami hasznosat csinálni. Leginkább olyat, ami sokaknak - vagy legalábbis többeknek, esetleg néhány emberkének - hasznos lenne. Például ki-/be-/feltölteni az itthoni babafelszerelés-kínálat hiányosságait praktikus, szép és reális árfekvésű dolgokkal. Vagy összeírni, hogy mi vált be nekem a hozzátáplálás során és milyen gyors-és-finom, totyogóknak és anyukáknak való recepteket túrtam a neten tegnapelőtt, hátha másoknak segítene megspórolni némi aggódást és időt*. Netalán megtanulni rendesen fényképezni, bár ezt leginkább csak magamnak. Na de érdekel ez rajtam kívül bárkit is? Egyáltalán, engem miért érdekel? Nem elég, ha a kislányom odabújik az ölembe és azt mondogatja, cibem, dágám, kincem**?

*Igaz, ehhez nekik is a netet kéne kutatniuk.
**Most meg felébredt és azt mondogatja, Annipanni, Annipanni. Megyek, hasznossá teszem magam.

2 Comments:

  • bizony, hogy másokat is érdekelne:)

    By Anonymous Anonymous, at 8/8/07 09:03  

  • Erre már én is gondoltam. Főleg arra a részére, hogy mi minden fölösleges azok közül, amiket a babakatalógusok iszonyat fontosnak állítanak be. Nemcsak mert pénzkidobás, hanem mert utána foglalja a helyet... Receptekre nagyon vevő lennék, mostanában krónikus ötlethiányban szenvedek!

    By Anonymous Anonymous, at 8/8/07 22:25  

Post a Comment

<< Home