j

f a i r - nem babablog

Monday, July 02, 2007

Tovább is van, mondjam még?

7-kor megetettem Hannát egyszer, majd kicsit később újra kapott enni (villásreggeli módra).
Nagy trükközések közepette tisztába tettem-átöltöztettem Hannát.
Valahogy én is átöltöztem.
Fogat mostunk.
Titokban beraktam egy adagnyi mosást.
Bepakoltam a mosogatógépbe, Hanna közreműködésével elindítottam.
Elpakoltam-kitakarítottam a konyhában.
(Közben 25x kikapcsoltam a sütőt, amit ő bekapcsolt.)
Kitöröltem a hűtőszekrényt.
Beáztattam a hűtőszekrény műanyag tárolóit.
Port töröltem, a közreműködő Hannát igazgattam.
Felporszívóztam.
Felmostam (a segítő szándékú Hannát a vödörből kétszer kiszedtem, kezét megmostam).
Megpucoltam és elkezdtem főzni a zöldségeket Hanna ebédjéhez.
(Közben elmondtam egy csomó mondókát, adtam rágcsálnivalót a követelőző Hannának.)
Hajat mostam, közben kukucskálósat játszottam.
10-kor elkészítettem a gyümölcsöt (tízóraira).
(Még több mondókát mondtam.)
Megetettem.
Újra rendet tettem a konyhában.
Sivítások közepette gyorsan kinti nadrágot húztam, majd átöltöztettem Hannát, akivel közben labdázni kellett - a pelenkázón.
Levittem Hannát a játszótérre, ahol készítettem jó néhány homoksüteményt.
Elmentünk bevásárolni.
Felcipekedtem-kipakoltam.
Kisebb hercehurca árán megmostam Hanna kezét.
Lemostam a beáztatott hűtőgépes izéket.
Kimostam a kádat és visszapakoltam mindazt, amit Hanna közben leszedett, becsuktam a kihúzogatott fiókokat és újra kinyitottam, amit már egyszer kinyitottam, de közben ő becsukott.
Megfürdettem-megtöröltem-tisztába tettem-átöltöztettem Hannát.
Leszedtem a száraz ruhákat.
12.15-kor elkészítettem Hanna ebédjét.
Odacsalogattam Hannát enni (3 kört futottunk "melyik előke kell épp" témában).
Megetettem Hannát.
12.30-kor letettem aludni, 10 perc dünnyögés után elaludt.
Kiteregettem a nedves ruhákat.

Most pedig leültem egy kicsit és baromi éhes vagyok.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home