j

f a i r - nem babablog

Tuesday, June 26, 2007

Tori Amos koncert kisanyuka szemszögből

Jó rajongó most akkor feltenné ide a lejátszott számok listáját és hasonlók. Nekem meg még igazán mondanivalóm sincs. Mert az, hogy tetszett-e, nem kérdés. Más kérdés, hogy jobban tetszett volna, ha jobban ismerem az új albumot, illetve ha lettek volna az igazi nagy kedvenc dalaim (egy sikeredett, a "Siren", ott meg fájt egy picit a szívem, mert hiába annyira tipikus az eleje, a csöndből úgy tűnt, a közönség ezt nem nagyon ismeri), illetve meglepő volt a sok nagyon régi dal (és az, hogy akkor most ezek által politizálunk kicsit)...

Szóval én leginkább csak ültem nyugiban bő két órán át (plusz az előzenekar! plusz a szünet! volt az bő 4 óra nyugi is!) és élveztem a zenét (nem is tudom, mikor hallgattam ennyi zenét!), majd aludtam egy olyan jót, mint már régen.

Számomra nem csak egy koncert volt, az biztos.

8 Comments:

  • Én pedig irigyellek.El sem tudom mondani, mennyire...Kénytelen voltam kihagyni.
    Egy életen át fogom bánni, tudom.
    (Nem mesélnél azért egy ici-picit bővebben mégis...?)

    By Anonymous Anonymous, at 26/6/07 19:44  

  • Akkor a dalok, más tollából, én csak másolom:

    Body&Soul

    My Posse Can Do

    God

    Dragon

    Secret Spell

    You Can Bring Your Dog



    Professional Widow (interlude)



    Big Wheel

    Space Dog

    Spring Haze

    Cornflake Girl

    Bells For Her

    Siren



    Impro ('I Wanna Be Mr. Jon Evans')

    Leather

    Impro

    Somewhere Over The Rainbow

    Marianne



    Amber Waves

    Little Earthquakes

    Code Red



    Precious Things

    Tear In Your Hand



    Bouncing Off Clouds

    Hey Jupiter (Dakota v.)


    (akit tényleg bővebben érdekel a koncert/személyes vélemények, itt turkáljon)

    By Blogger sbodi, at 26/6/07 20:52  

  • Sweetpea, küldj e-mail címet, leírom. :)

    By Blogger sbodi, at 26/6/07 22:01  

  • "csak" egy koncert!!!

    By Anonymous Anonymous, at 27/6/07 08:30  

  • Gus...Nem tudod, mit mondtál...
    Üss a szádra és tessék gyorsan megbánni!:)
    Tori-ról van szó!!!!!
    :)))))

    By Anonymous Anonymous, at 27/6/07 08:58  

  • Szerintem Gus nem úgy gondolta, bár nem tudom, hogy igazából hogyan is gondolta... :)

    By Blogger sbodi, at 27/6/07 22:04  

  • Én senkiről nem tudom hogyan gondolta, de múlt héten magamtól rájöttem, h Tori koncertre mész, és rettentő örülök, h klassz volt.

    Nem babablog!!!! :-)))))

    By Blogger Zsolt, at 28/6/07 17:15  

  • Tori Amos rajongói oldal,mazsolázható környezetben:
    www.toriamos.cwi.hu
    forum:www.toriamos.cwi.hu/forum

    By Blogger rehyna, at 17/7/07 11:38  

Post a Comment

<< Home