j

f a i r - nem babablog

Thursday, June 14, 2007

Napozás

Nem, nem járunk strandra, a fene tenné ki a pici lányát az égető napra, arról nem is beszélve, hogy én sem vagyok strandra járós. Csak azért jutott eszembe az egész, mert idén meglepően jól barnulok, még ha parasztasszony jelleggel is -azaz csak ott, ahol játszóterezés közben épp kilógok a ruhából.

A múltkor láttam egy fickót, amint egy szál rövidnadrágban tologatta a babakocsit, meg is fordult a fejemben, hogy a férfiaknak ilyen szempontból is mennyivel egyszerűbb, de nem, nem fogok bikiniben játszótérre járni, nem csak azért, mert nem szokás, hanem mert a helyi homokozó szélén homokvárat építeni mégsem igazán tengerpart-érzés (közben sokszor elhúz a troli és strandtörölközőt sincs hely leteríteni), és amint mondtam, sosem voltam az a napozós fajta. Jó nekem így parasztasszonyos barnán, bár leginkább azt hiszem a gyerekkori nyarakat juttatja eszembe ez az egész. Végülis akkor voltam napi rendszerességgel ennyit napon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home