j

f a i r - nem babablog

Tuesday, June 12, 2007

Akkor mégis

Úgy 4 éve elég közeli lehetőséget halasztottam el holmi hóvihar miatt, azóta is bánom. A mostani lehetőség szinte karnyújtásnyira lebegett előttem, de egészen máig úgy tűnt, mégsem jön össze. Mondjuk mehettem volna egyedül, mert apa-páromat úgysem érdekli annyira, de nem szeretek egyedül koncertre járni. Most úgy néz ki, mégis megyek, és még csak nem is egyedül!



(Ez ugyan még régebbi, az új lemez meghallgatásához még nem jutottam hozzá... ajándékba hozta az ember, de aztán azt mondta, hallgassam, amikor egyedül vagyok. Ő nem is jön ám, bébiszittelhet helyette.)

6 Comments:

  • Na de hova?

    By Blogger Zsolt, at 13/6/07 16:39  

  • Genesis, fogadjunk.

    By Anonymous Anonymous, at 13/6/07 16:47  

  • R-GO-ra megyünk végül.

    By Anonymous Anonymous, at 13/6/07 17:02  

  • Ja, és visszük a saját bigéket. :D

    By Blogger sbodi, at 13/6/07 18:01  

  • voltál végül? nagyon jó volt, tori egy zseni, bár a 'boys for pele' turnén azért klasszisokkal jobban megmelengette a szívemet.

    By Anonymous Anonymous, at 25/6/07 21:30  

  • Igen, voltam... nekem tetszett, bár kicsit mást vártam. Leginkább más számokat, bár a Tori & Bö. rész nekem így is nagyon bejött.

    (Az új lemezt meg ugye azóta se volt időm feldolgozni, meghallgatni is kb. csak háromszor...)

    By Blogger sbodi, at 26/6/07 12:46  

Post a Comment

<< Home