j

f a i r - nem babablog

Tuesday, February 20, 2007

farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang farsang

Miután már jó pár perce nézegetem a neten, rádöbbentem, hogy ez egyike azoknak a szavaknak, amit ha sokszor látok vagy ismételek, elég gyorsan elveszíti a jelentését. Ez perpillanat nem segít az amúgy is lelassult agyamnak az ötletelésben - hétvégén farsangolnánk ugyanis, ezért próbálok jelmezt kitalálni magunknak. Legalábbis Hannának és magamnak, apa-párom majd megoldja valahogy önállóan.

Manka (aki - jut eszembe - lehetne helyre kis rumcájszos Manka is), ha megkérdeznénk, egész biztos vau-vau, csip-csip madár (esetleg kár-kár varjú), pöpöpö porszívó vagy talán kanál szeretne lenni, és jól nevelten hozzátenné, hogy "kére(m)". Vagy lehetne kukacos (kukacmintás) előke, mert az most nagy sláger. De lehetne hálósipkás hétalvó is, mert amióta hazajöttünk, meglepően jól alszik (ezt azért nagyon nem akarnám elkiabálni...)

Nekem perpillanat amolyan takarító-mosónőnek lenne a legegyszerűbb beöltözni (kicsit még dolgoznék a kirepedezett kezek érdekében), vagy úgyis van itthon három színben danubia szalag, abból pórázra köthetnék néhány plüssállatot és lehetnék csíkos harisnyában idomár, de a szekrényben álló terhesruhák miatt már arra is gondoltam, hogy pocakosnak is öltözhetnék, vagy a változatosság kedvéért rendbe tetethetném magam úgy, mint még soha, és úrinőként is indulhatnék, előásva holmi magas sarkú, hegyes orrú cipőt a szekrény mélyéről, neccharisnyával, selyemsállal, sok rúzzsal, nagy napszemüveggel, miegymással, igaz, ez nem igazán menne "házilag".

A tudományom itt megáll. Ötleteket kérek csütörtök délig! S. O. S.

3 Comments:

  • A francba, lekéstem a delet, pedig lett volna egy könnyen megvalósítható, de szenzációs ötletem... :)

    By Anonymous Anonymous, at 22/2/07 14:47  

  • Azért ki vele, jövőre még jó lehet... a mostanit már megoldottam. :)

    By Blogger sbodi, at 22/2/07 20:01  

  • Mi lett a megolás? Kököjszi és MiniBobojsza?

    By Anonymous Anonymous, at 23/2/07 11:24  

Post a Comment

<< Home