j

f a i r - nem babablog

Sunday, January 07, 2007

Rossz leszek...

Mostantól nem hallgatok senkire és semmire, mert ha hallgatok, akkor valahogy mindig rosszul sül el a dolog, ami persze utólag senkit nem érdekel - rajtam és esetleg Hannán kívül.

Az elmúlt évre ez főként igaz, úgyhogy most már megfogadom, kicsit megkésett újévi fogadalomként: én most aztán rossz leszek, a saját fejem után megyek, és nem érdekel, ki hogyan gondolja vagy mit mond.

Továbbá az olyasmiket sem hiszem el egy pillanatra sem, amit több helyen írnak, pl. hogy majd amikor a gyermek egyszer alszik csak napközben, akkor bő két órára felpolcolhatom majd a lábaimat és olvasgathatok, vagy mi, úgyhogy inkább megyek is aludni.

5 Comments:

  • Hogy van Manka?

    By Blogger mami zen, at 8/1/07 18:52  

  • Köszönjük, a mai nap már egész normális volt, a nátha/köhögés is kezd múlni. Még enyhén diétás kajákat kap, többször kis adagot, valamint a tápszert egyelőre hanyagoljuk.

    Látszik rajta, hogy lefogyott kicsit...

    By Blogger sbodi, at 8/1/07 20:07  

  • :( vagyis :), mert nemsokara ujra egeszseges lesz, es visszaszedi, amit most leadott.
    nagyon rossz, amikor az ember prucske beteg.

    By Blogger mami zen, at 9/1/07 19:18  

  • Szerintem rossznak lenni jó és hasznos. Az egyik legjobb barátosném is mindig azt mondja, hogy "legyetek rosszak!" :)

    És a másra hallgatás sem szokott jól elsülni. Nekem eddig mindig az jött be, hogyha nem hallgattam senkire. (Ez alól egyedül a nagypapám volt kivétel, de ő most már más dimenzióból 'súg',) Pl. így mentem el mindenki ágálása ellenére 3 évre Brukszliba - és milyen jó volt nekem. Aztán amikor már nem tehettem semmit a világbékéért és utáltam a költségvetési sorokat is, akkor mindenki döbbenetére hazajöttem - és most így jó nekem, mert megint szeretem amit csinálok. És ennél jobb, fontosabb nincs.

    Halkan megjegyzem, nekem eddig sem volt olyan érzésem, hogy rosszul csinálnád. Persze nekem nincs ilyen cuki kislánykám sem, max. egy 2,5 évesre szoktam felügyelni nagyon ritkán...

    Á

    By Anonymous Anonymous, at 9/1/07 20:10  

  • Szerinem nem vagy rossz, de ha az szeretnél lenni, akkor én támogatlak! Oszkár most mondja, h ő is.

    By Blogger Zsolt, at 10/1/07 12:35  

Post a Comment

<< Home