j

f a i r - nem babablog

Friday, December 22, 2006

Karácsonyi készülődés

A karácsonyi vásárlás közben az emberek vagy rohannak, vagy téblábolnak. Vannak, akik osonnak az üzletek mellett, mások meg cikk-cakkban mennek. Így se, úgy se lehet haladni, én meg siettem volna, mert az elintéznivalóink néha úgy tűnnek, mintha véget nem érnének, máskor meg olyan, mintha már minden sínen lenne, csak épp ki kéne takarítani, na de akkor is, még ki kell takarítani, ennivalót és fenyőfát kéne beszerezni, az ennivalók egy részét megfőzni, a fenyőfából meg karácsonyfát csinálni stb.

Ettől függetlenül jó dolog késő este ajándékokat csomagolni és várni, hogy Hanna mit fog szólni az egészhez. Az ablakra tett üvegfestés matricák - részemről idén ennyire futja a saját készítésű ajándékokból - nagyon tetszenek neki, a kinti fény is, a karácsonyfa szerintem nem kérdéses, az ajándékok meg... nos, az úgyis mind újdonság és az újdonság az húdeizgi.

Ő a két felső metszőfogával készülődik a karácsonyra (nagy meglepetés lesz ám, ha végre kibújnak, mert már hetek óta minden nap azt hiszem, na, ha ma nem, majd holnap!) és nekem nagyon úgy tűnik, azt szeretné, hogy már csak napi egyszer aludjon.

1 Comments:

  • Nagyon édes a Manód ,))

    Gratulálok és tök jó, hogy beszél már ,)) Kisí csak a kuta és píí gegeíí ami a Pif nevű kutyánknak szól, hogy gyereide...

    Látom nektek is van fogzásos borostyán láncotok... wáá én imádtam, nekem is van ,) kevésbé náthásodom és migrénelek mióta hmm... kb egy éve rajtam van ,)

    Kisí 17 hónapos és hét hós kora óta használjuk. Csak nyálzik, mint valami boxer, de nem fájlalja a fogát ,)

    Ó igen boldogat, sok ajándékot és minden szépet és jót!

    By Anonymous Anonymous, at 23/12/06 20:28  

Post a Comment

<< Home