j

f a i r - nem babablog

Tuesday, November 07, 2006

"Álmos vagyok, mint a cica/Nem aludtam az éjszaka/Nem aludtam, csak álmodtam/A nagy ügyről gondolkoztam..."

Tegnap este (vagy volt az már éjjel is), előkerítettem az mp3-lejátszómat. Ezt találtam rajta, kb. egy évvel ezelőttről.

Tori Amos-Siren
Tori Amos-Sweet the Sting
Juno Reactor-Conquistador I
Nancy Sinatra-Bang Bang
Palya Bea-Hajnal
Moloko-Familiar Feelings
Marilyn Manson-This is the New Shit
Juno Reactor-God is God
Massive Attack-Prayer for England
Juno Reactor-Zwara
U2-A Man and a Woman
Juno Reactor-Angels and Men
Juno Reactor-Navras
Evergreen*
Palya Bea-Lüktetés
Tori Amos-Gold Dust
Dido-Hunter
Gwen Stefani mix
Madonna-Frozen (Astralic Club Mix)
Madonna-Nothing Fails
Madonna vs. Mixmaster Mac
Nick Cave/Kylie Minogue-Where the Wild Roses Grow
No Doubt-Hey Baby
RHCP-Californication
Shivaree-Goodnight Moon
Tori Amos-Mountain
Amr Diab-Amla Eih
Amr Diab-Nour el ein
Balogh Kálmán-Botoló
Balogh Kálmán-Hadd igyanak...
Balogh Kálmán-Keras voje e lumake
Balogh Kálmán-Hajnalodik
Diamanda Galas-Si la Muerte
Heidi Berry-Follow
Heidi Berry-Little Fox
Placebo-Every You Every Me
Placebo-Scared of Girls
Tori Amos-Liquid Diamonds
Tori Amos-Rattlesnakes



Végighallgattam mindet, annak ellenére, hogy ez a válogatás
enyhén szólva eklektikus, aztán végre jót aludtam, mert legalább a dalszövegeken járathattam az agyam. Ha belegondolok, hogy munka mellett nap mint nap ilyesmi is bőven belefért a fejembe, akkor talán érthető, hogy mostanság miért érzem kihasználatlannak a szellemi kapacitásomat. Háp-háp.**

Mankával az elmúlt néhány napban Palya Beát hallgattunk. "Álom, álom, kitalálom" a lemez címe, gyerekeknek és felnőtteknek szóló énekelt mese - igazi palyabeás, tiszta, rejtélyes és meglepő. Felnőtt legyen a talpán, aki a gyerekének ezt megmagyarázza: "Bárcsak egyszer legényeső esne/Mer kifekünném az út közepire/Hogy egyet cseppenne a surcom szegire".


*Ezt nem tudom, kiktől származik, azt meg végképp nem, hogy kitől érkezett hozzám, de érdekelne.
**Mostanában nálunk szinte minden háp-háp. Csak az nem, ami bú vagy pő, netalán bő.

3 Comments:

  • * Barbara Streisand.
    A Csillag születik (Star is born) című filmnek a betétdala.

    zs

    By Anonymous Anonymous, at 8/11/06 08:50  

  • Nem, annyira eklektikus azért nem vagyok. :)

    Faithless - Evergreen.

    By Blogger sbodi, at 8/11/06 16:47  

  • Mondjuk én ezeket nem ismerem, csak a jutúsat, de az meg nem túl jó. A Durán az jobb!

    By Anonymous Anonymous, at 9/11/06 23:30  

Post a Comment

<< Home