j

f a i r - nem babablog

Friday, October 06, 2006

Hogy vagy? Jól, kösz.

Azt mondják, szomorkás a blog. Hát, akkor legyen. Mert szerintem eddig nem volt az. Nem emlékszem, hogy nyafogtam volna arról, milyen volt az első babát (pontosítok: magzatot) elveszíteni, és csupa pocakossal szembesülni az utcán, vagy arról, hogy milyen volt Hannával két hetes korában a kórházban. Mostanában sem mondhatni, hogy felfújtam volna ezt a hipotónia ügyet, nem sírtam arról, mi jár a fejemben, amikor tipegőket látok, vagy akár csak arról, hogy mekkora csönd van itt néha, mert a barátok legtöbbje már csak régvolt barát, akivel meg beszélek, azt is én hívom a legtöbb esetben, van, hogy még vissza se hívnak. Szerintem ez a szomorkás, nem a blog.

Tudom, hogy majd megszokom és túlteszem magam ezeken is, és lesznek új barátok. Csak azt ne várja senki, hogy felszínes legyek, vagy hogy a fenekemet verjem a földhöz örömömben a jelenlegi helyzetben - azt majd akkor, amikor a gyönyörű pici lányom szalad felém.

Akad azért meglepetés is. Olyanok is olvasnak, akikről nem is gondoltam volna. Babakocsi-tologatós sétára jelentkeznek olyanok, akiknek - hm, hogy is mondjam -, nem ez a kenyere.

8 Comments:

  • mi is jelentkezunk baratkozni. nemsokara ugyis jo kozel leszunk :)
    cupp Mankanak:)

    By Blogger mami zen, at 7/10/06 14:12  

  • Szia, figyi, fog szaladni feléd a kicsi lányod! Peti fiam 16 hónaposan indult el (3 hete), koraszülött volt, 28 hétre 1620 grammal született. Nem tudom, nálatok mi váltotta ki a hipotóniát, el fogom, olvasni a blogod. Türelem, kitartás, mások hülyeségének leszarása és minden okés lesz ám!
    Eszter

    By Anonymous Anonymous, at 7/10/06 14:49  

  • Szerintem ez a "barátos" elfelejtősdi ragályosan terjed a kisbabások baráti körében, de vhol ez is az élet rendje(?)..
    Pici Manka meg napról napra szebb :) és minden minden rendben lesz, puszi, ana

    By Anonymous Anonymous, at 7/10/06 22:38  

  • Sőt még olyanok is, akikre nem is gondolsz :)
    És egyáltalán nem szomorkás!
    Á

    By Anonymous Anonymous, at 8/10/06 09:42  

  • Minket is elküldtek Dévény Annához, pedig a Zora aztán fel is áll, de állítólag nem szabályos, ahogy mászik. Úgyhogy ne aggódj, egyik baba sem fejlődik "szabályosan", és előbb-utóbb mindegyikük ugyanazt meg tudja csinálni!

    By Anonymous Anonymous, at 8/10/06 20:55  

  • Nem, nem ismersz. Én sem Téged személyesen, csak a blogon keresztül - Shirleyéknél találtam és nagyon megtetszett.
    És csak azért írtam, hogy tudd, egyáltalán nem szomorkás a blog, és vannak, akik ismeretlenül is Veled vannak.
    (alwaysontherun@mailbox.hu)
    Á

    By Anonymous Anonymous, at 10/10/06 12:33  

  • Szilvi néni, én is jöhetek babakocsist tolni? Az vidám lenne...

    By Anonymous Anonymous, at 10/10/06 18:55  

  • Mindenképp, Oszika, akartam is mondani. Sipikét is visszük, szegény úgy el van hanyagolva mostanság...

    By Blogger sbodi, at 10/10/06 20:43  

Post a Comment

<< Home