j

f a i r - nem babablog

Friday, August 11, 2006

Dőzsölünk

A héten olyan dolgokat ettem, ami az elmúlt 7 hónapban kimaradt. Ne gondolj nagy dolgokra... csak olyasmire, mint a paradicsomos káposzta. De jöhet végre a lecsó is. Meg akármilyen gyümölcs és annyi joghurt, amennyit csak akarok. Teát is olyat iszom, amilyenhez kedvem van, igaz, miután nyúlnék a Laktoherb teáért (rutinból), hosszan gondolkozom a szekrény előtt. Lássuk be, ennyi idő után kicsit nehéz ebben a rengetegben eligazodni. Amúgy meg mindig mondtuk, hogy a fene nagy szabadság nem/sem tesz jót.

A főzésről viszont leszoktam, kivéve, hogy Manka pépjeit pepecselem. Ma több adag alma-krumpli ment a mélyhűtőbe, és két kiskanálnyi csirkehúspüré-pluszokat is fagyasztottam valamelyik nap (mert hogy + alakú dizájnos a csirkehúspüré). Tele a mélyhűtő sárgarépával, tökkel, meg van némi cékla meg spenót is (ezek hasáb alakúak), de nem tudom, azokkal mi lesz, mert nem tartoznak a kedvencei közé - csak messzire fújni szereti őket.

2 Comments:

  • ezt az alma-krumplit hogy kell csinálni? merthogy neki a krumplitól borsódzik a háta, ki kellene próbálnom valami mixet... mert nem ehet csak gyümölcsöt egész életében:)

    By Anonymous Anonymous, at 13/8/06 21:03  

  • Átküldtem. Én tudnék csak gyümölcsöt enni. :)

    By Blogger sbodi, at 13/8/06 21:40  

Post a Comment

<< Home