j

f a i r - nem babablog

Tuesday, August 22, 2006

Apróság

Ritkán olvasok újságot és ritkán nézek híradót. Könnyen meglehet, hogy épp ezért nem értem, miért kell politikát gyártani abból, ami alapvető tény: a természet nagyobb és erősebb, mint mi, emberkék.

Az persze más kérdés, hogy miért kell lopkodni holmi katasztrófa elől való menekülés közben, de nekem úgy rémlik, ez nem magyar sajátosság, még a legújabbkori történelem is jó néhány példával szolgálna - mondom ezt én, pedig én aztán tényleg ritkán olvasok újságot és ritkán nézek híradót.

Épp elég nekem a saját házam táján söprögetni. Mondjuk én tényleg elég kicsi emberke vagyok, biztos azért (látom, gondolom, élem meg így).



Ha már olvasás: Manka addig olvasgatott az autóban, hogy szépen bealudt. Ebben az apjára ütött, nekem nem szokott így maradni a könyv/újság a kezemben. Igaz, amióta elakadtam a legutóbbi könyvvel, mert hiányzik húszegynéhány oldal a sztori kellős közepén, azóta nem is nagyon volt könyv a kezemben. De majd lesz, nemsoká.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home