j

f a i r - nem babablog

Wednesday, June 21, 2006

Kés alá

"J'ai accouché il y a bientôt 1 an. Lors de ma rééducation abdominale, le kiné a constaté que j'avais un diastasis. Lorsque je m'allonge et me redresse pour faire des abdos, par exemple, une sorte de pyramide apparaît au niveau du ventre, c'est assez impressionnant. Du coup, j'ai gardé un aspect de gros ventre pour quelqu'un qui fait 1.66m et pese 51 kg. Souvent, on pense que je suis enceinte, c'est déprimant pour moi. J'ai aussi la sangle abdominale relachée. Il apparaît que la muscu est irrémédiable á mon cas."

A pozitív gondolkodás jegyében vegyük úgy, hogy a francia nyelvtudásomat gyakorlom. Ha meg tényleg csak plasztikai sebész segíthet a szétnyílt hasizmaimon, akkor gyorsan kigondolom, mi minden egyéb van még rajtam épp kevésbé formában. Apa-párom meg majd fizethet... bár aszonta, neki így is jó vagyok?! Végülis, ha elég ritkán lát... :/ Nekem meg még az is jó megoldásnak tűnik, ha hozzáhíznék a hasamhoz, mert akkor legalább jó lenne rám a nagyobb méretű ruha, bár azért az fura lépés lenne azok után, hogy a terhességet sikerült minimális felesleggel abszolválni.

Amúgy meg majd lesz pont-pont-vesszőcskéből arc a hasamon, mosolygó császársebbel az alján. Mondtam én, hogy férfinak kellett volna születni - azoknak még a hegek is jól állnak.

2 Comments:

  • Én azt olvastam erről, hogy visszaáll eredeti állapotba egy idő után.

    By Anonymous Anonymous, at 21/6/06 21:20  

  • Nem, mert a kötőszövet (ami ilyenkor elszakad) nem izom, amit tornáztatni lehetne. :(

    By Blogger sbodi, at 21/6/06 21:46  

Post a Comment

<< Home