j

f a i r - nem babablog

Monday, June 12, 2006

Kire ütött ez a gyerek?

Szombaton leginkább az apja unokatestvérére, még jól meg is karmolta, úgy püfölte, persze biztos csak szeretetből. Lehányni is csak azokat szokta, akiket nagyon szeret. A leginkább engem, ugyebár.

Amúgy felfedezhető benne mindkét család sok-sok tagja, aki pedig őket nem ismeri, azok szerint "tiszta apja ez a lány". Nem is tudom, rám hasonlít-e egyáltalán. Eddig a szeme talán olyasmi volt, de most már úgy látom, bizonyos fényben, hogy a szeme színe sem az enyém lesz. Egyelőre zöldre tippelnék, bár a webes genetikai okosság barnát hoz ki a családi adatok alapján, de abban nem hiszek, mert nekem (meg ezzel az erővel a hugomnak is) 72%-ra (avagy a Manka-féle 50%-hoz képest biztosabbra) mond barna szemet.

(Amúgy meg ide hallatszik a Depeche Mode koncert, még a dalok is felismerhetők... Jó hangulat lehet, mert még ilyen távolságból is beleborzongós - vagy csak nosztalgiázom? Zenét egyébként is csak hangosan jó, mostanság meg azt alig... Elgondolkodtam, hogy azért egy Tori koncertet nem hagynék már ki Manka miatt, de ez meg az idei Sziget is belefér még.

Azt meg már akartam írni, hogy néhány hete felhívott egy régesrégi ismerős, akivel nem is tudom mikor beszéltem, hogy szeretem-e még a Doors együttest, mert lenne egy jegye az emlékzenekar koncertjére, és én jutottam eszébe. Elég meglepő, de nagyon kedves gesztus volt. Ma viszont Babazene CD-ket kaptunk ajándékba, szintén kedves gesztusként, úgyhogy egyelőre azokat hallgatjuk, halkan. Majd idővel azért teszek arról - maradjunk szigorúan a témánál -, hogy zenei ízlésében inkább rám üssön. Jobban jár. :P )

5 Comments:

  • Na, rettentö hálás vagyok, a nöm egész este azzal nyaggatott, h milyen szinü szeme van papámnak, mamámnak. Persze fogalmam sincs.

    A sajátoméról sem.

    Az övéről sem.

    Pasi vagyok, baszki. :-)

    By Anonymous Anonymous, at 14/6/06 10:00  

  • Azért néha csak nézel tükörbe... :D

    By Blogger sbodi, at 14/6/06 10:01  

  • volt Photographic is a koncerten. :o) álmomban sem gondoltam volna, hogy 2006-ban még hallom ezt a számot élőben.

    hej, viszont, tudod, hogy kivel futottam össze a márciusi dm koncerten, meg 2001-ben, az exciter tour-on is? csak annyit mondok, hogy 'jóseggű'. :oD emlékszel? kicsit még most is elvarázsolódtunk egymástól. valahol nagyon sajnálom ám, hogy anno behalt az a projekt, de hát nagyon fiatal voltam akkor még.

    na, nosztalgia over, ne haragudj, csak eszembe jutott.

    By Anonymous Anonymous, at 15/6/06 09:24  

  • Hehe, persze, hogy emlékszem... (apa-párom meg majd hazajön és jól kifaggat, ugye?) :D

    By Blogger sbodi, at 15/6/06 09:57  

  • Tori koncertre megyek veled!!! ;)
    Manka felügyeletét pedig megoldjuk...

    Tesó

    By Anonymous Anonymous, at 21/6/06 20:39  

Post a Comment

<< Home