j

f a i r - nem babablog

Tuesday, May 23, 2006

When I come to terms to terms with this
My world will change for me


Az Oktogonnál minden feltúrva. Idegennek éreztem magam a saját városomban, azon a helyen, ahova éveken át szinte nap mint nap jártam. Emberek rohantak jobbra-balra, mindenki útban volt hirtelen. Én is siettem, kerestem a nagy átrendezésben a megállót, hogy minél gyorsabban oda- és aztán hazaérjek, mert hiányzott az a békesség és nyugalom, az a kedvesség, ami mostanság körülvesz.

3 Comments:

  • én is így érzem sokszor... és ez olyan jó:)

    By Anonymous Anonymous, at 23/5/06 22:19  

  • Mi ez a nyafogás má??? Otthon túl uncsi, kint túl nyüzsgős, nem lehet itt kiigazodni komoanmondom... :)

    By Anonymous Anonymous, at 24/5/06 09:29  

  • Péntek óta napközben jó, ha egy órát alszik és éjszakánként 2-3x ébred fel. Ez még csütörtöki állapotról szólt. Most épp rohannék ki a világból, nem lehet vele mit kezdeni...de nincs választásom. Egyébként meg haláli édes. Hát, ennyi. Majd megtudod.

    By Blogger sbodi, at 24/5/06 09:49  

Post a Comment

<< Home