j

f a i r - nem babablog

Thursday, May 11, 2006

Javuló tendencia

Kezdenek megoldódni a "problémáim".

2 hónap után a doktornő úgy döntött, na, jó, akkor ad beutalót gasztroenterológiára. Ott kaptunk is időpontot június 28-ra (még idén), reggel 9-re, bár még fogalmam sincs, hogy kb. két hónap múlva a gyerek mikor fog reggelizni, és tudunk-e majd teli pocakkal menni. Abban azért reménykedhetek, hogy a bukások még akkor is meglesznek, Hanna pedig nem fullad meg a felöklendezett cucctól, és lesz miért odamennünk, különben csak elfecsérelnék ránk azt a 10 percet, pedig én nem szeretnék ilyen kiesést okozni a magyar egészségügyben.

Másfelől a ruhákat illetően is egyre jobb a kedvem, mert mindenki nagyon jót mulat azon, hogy a szoptatós melltartó szexi pántja miatt még nyári pántos felsőket sem tudok majd felvenni, szóval marad a mackófelső (ezt most csakazértis így), illetve anyukám mondta, hogy majd nekem adja a melegítőjének az alsó részét, most vette az óvódás kiránduláshoz, és rá kicsi. L-es, rám biztos jó lesz.

Tegnap azon is jót mulattam, úgy két-három percig a 1,5 órás ordításos evés közben, amikor az új pépes tápszert próbáltam Hanna szájába betuszkolni, mert valahogy mindig több jött ki, mint amit beletettem. Nem csináltam képet, mert féltettem a zöld maszattól a fényképezőgépemet, meg aztán azon is elgondolkoztam, hogyan gondolta a doktornő, hogy egy egész étkezésnyit etessek így meg egy 4 hónapossal, aki kanalat még alig látott, pépeset meg még kevesebbet. Szerencsére a védőnő rászólt a doktornőre, hogy legalább szoptatni hagyjon, nehogy már az a kis tejem is elapadjon itt a nagy mizéria közepette.

Azt szerintem egy új doktornőtől kérdezem már meg, hogy miért kell mű-pépeset adnom a gyereknek, miért nem lehet újkrumplit meg almát, ami valószínűleg egészségesebb (meg finomabb is).

(cinikus kikapcsol)

2 Comments:

  • Lehet szilikonpántos szoptatós melltartót is kapni:) Meg feketét:)

    By Anonymous Anonymous, at 11/5/06 16:20  

  • Á, becsapás... felpróbáltam, de a kapocs kilátszik.

    By Blogger sbodi, at 12/5/06 21:41  

Post a Comment

<< Home