j

f a i r - nem babablog

Wednesday, May 24, 2006

Front

Jó idő, rossz idő. Tegnap este azt írtam volna, hogy az utcánkban isteni hársfavirág- és bodzaillat van, ma meg elmosott mindent az eső.

Hangulatunk az időjáráshoz hasonlóan, sőt, aszerint változik, már ha tényleg igaz, hogy Hannát megviselik a fronthatások. Azt, hogy miért és valójában hogyan viselik meg a micsodák, azt nem tudom, mert nem igazán látom az összefüggést a hangulata és az időjárás (vagy bármi egyéb*) között, de a lényeg az, hogy én neki vagyok kiszolgáltatva.

Jó napokon jól elvagyunk, rossz napokon pedig jó katonaként teszem a kötelességemet. Ma szinte egész délután 7,5 kilós felszereléssel masírozhattam fel és alá, vagy különben szólt a sziréna.

Néha szeretnék egy kis békét. Ő meg a saját érdekében aludhatna, mert különben nem nő meg, és az nem lenne jó, én meg hadirokkant leszek a fájós hátammal...


(Hol is volt az a website az izraeli katonalányokról?)




* Az egyetlen kapcsolatot abban látom, hogy ha megdicsérem, akkor szinte biztosan elromlik, ha panaszkodom rá, akkor pedig néha megjavul.

3 Comments:

  • Ezt a frontot én se értettem, sosemnem. Hideg lesz, fázni fogok, meleg lesz, izzadni, mi van ebben olyan biopszichoszomatikus? Ugy döntöttem ezt inkább berakom a nyugdijas nénik a villamoson-dobozba. Ahogy azt mondják: "front van." És bólogatnak.

    By Anonymous Anonymous, at 24/5/06 22:25  

  • Hát ez az. Képzeld el, milyen lehet nap mint nap egy nyugdíjas néni aktuális hangulatának kitéve lenni, aki nem azt mondja, "aranyoskám, fáj a derekam", hanem helyette üvölt teljes hangerővel. Egyébként is, a derekam nekem fáj.

    By Blogger sbodi, at 25/5/06 06:58  

  • Front? Az nem háborúba van???

    By Anonymous Anonymous, at 25/5/06 09:34  

Post a Comment

<< Home