j

f a i r - nem babablog

Thursday, April 20, 2006

Őrjítő

Az egy dolog, hogy néha szétfeszít belülről a "kell", a "nincs választás" és a "kötelesség", ráadásul úgy érzem, mindenki csak hiteget, hogy majd 6 hetes kora után, 2 hónap, 3 hónap, fél év stb. elteltével meglásd, jobb lesz, no és egyszer majd itt lesz a jó idő is.

De amikor olyan kérdéseket tesz fel, hogy "MÉG NEM ALUSSZA ÁT AZ ÉJSZAKÁT?", na, akkor elegem van tényleg, mert én nem bánom, ha fel kell kelnem, azt se bánom, hogy a kérdező alszik rendesen, még akkor sem, ha néha felajánlja, hogy majd ő bizony megment, de aztán persze mégse jön. Csak hagyjon békén legalább, és ne keltse azt az érzést bennem, hogy "bezzeg a más gyereke..."

Ha jól emlékszem, kiskoromban én hiába jöttem neki azzal, hogy bezzeg a más gyereke. Azt akkor soha nem vette figyelembe.


Egyébként pedig jobb már, mint volt 3 hetesen vagy 2 hónaposan.

1 Comments:

  • én tegnap a védőnőre borítottam rá majdnem az asztalt...:)

    By Anonymous Anonymous, at 21/4/06 10:35  

Post a Comment

<< Home