j

f a i r - nem babablog

Saturday, February 04, 2006

Tele-vízió

Az utóbbi napokban rohamosan csökkent az az idő, amit a tv előtt töltöttem. Ez valószínűleg vagy azt jelenti, hogy kezdünk beállni valamiféle rendszerre, és már nem vagyok odaszögezve, vagy azt, hogy sikerült cirka két hét alatt teljesen telítődni a felhozatallal.

Láttam egy csomó ismétlést, jó néhány elég vacak filmet, egy-két szociológiai tanulmányként még akár izgalmasnak is mondható beszélgetős show-t (Balázs és Mónika, én nem tudom, honnan kerítitek ezt a sok érdekes embert), jó néhány átalakítjuk a lakását és kertjét jellegű műsort (majd ha költözünk...), esténként pedig rengeteg focit (ez utóbbit nem én választottam).

Mostanra elég volt, kész. Ideje könyvek vagy valami új hobbi után nézni, bár egy hete nem gondoltam volna, hogy erre valaha is lesz újra időm.

(Zsolt meg mindjárt megkérdezi, ahogy szokta, hogy mi lesz a köv. hobbi. Kb. bármi lehet, ami 1, max. 2 órán belül végezhető, és mellette a háztartásra is jut ebben az intervallumban idő...)

2 Comments:

  • Nos, a tévé. Nem, nem, soha. Otthonülöként, bár nem pelenkázóként, azt kell mondjam: MINDIG van valami program, ami vagy érdekes, vagy annak tünik. Mégis eltökéltnek kell lenni, mert csapda az egész, nyilván. Tegnap Esterházy aszonta, hogy kábé hetven könyv vár rá, hogy elkezdje olvasni öket.
    Vigyázó szemünket Ep-re vessük...
    Ja, és szeret(t)em a hobbijaidat, na. :-)

    By Anonymous Anonymous, at 8/2/06 14:33  

  • Sátánizmus. Részidőben is végezhető (1 óra bőven elég egy kakas feláldozására), szórakoztat, pihentet. Én ezt ajánlom.

    By Anonymous Anonymous, at 13/2/06 10:22  

Post a Comment

<< Home