j

f a i r - nem babablog

Thursday, January 12, 2006

Bizonytalanságok Ott kezdődik, hogy még kislányként se nagyon babáztam, sőt, a fodros ruhák se érdekeltek, amióta meg iskolás korú lettem, több volt a fiú barát/haver/ismerős, mint a lány. A fodrásznál meg a kozmetikusnál se vagyok csevegős, most meg itt ez az új szerep, maximálisan női, nem olyan, mint akár a munkám vagy az eddigi életem sok egyéb része.

A kórházban töltött átmeneti 6 nap után egyik napról a másikra itt vagyok az imádnivaló, de még ismeretlen csomagommal és szerepemmel. Persze, pont ez a szép benne, felfedezni, megismerni, alakítani egymást, csak egyelőre annyira új a szerep, és a babához nincs útmutató, hogy sokszor csak állok, tanácstalanul, megkérdőjelezve, hogy egyáltalán valaha menni fog-e ez nekem, vagy túl naív voltam, amikor bevállaltam.

Az előbb, miután már mertem sírni hagyni úgy 10 percre, sikerült álomba ringatni, úgy szintén 10 percre. Apránként majd csak alakulunk. Csak egyelőre úgy tűnik, nagyon apránként.

5 Comments:

  • Ösztönből, nem? (Mondom, mint profi papa, persze.) Tízezer évek óta ösztönből megy ez. Most is fog. :-)

    By Anonymous Anonymous, at 12/1/06 22:28  

  • Ma olvasom, sajnos teljesen igaz: "A XIX. század vége tájékán, a vidéki nagycsaládok felbomlásával együtt, elfelejtettük hogyan kell a kisgyermekkel bánni. Mi nők megtanulunk másodfokú egyenleteket megoldani, valamint szegecseket beverni, de nem tudjuk a nagymamáktól és a dédiktől, hogyan kell ringatókat énekelni, és alig tudunk rigmusokat, népi játékokat." http://www.nlc.hu/cikk.php?id=18&cid=20488

    By Blogger sbodi, at 13/1/06 08:20  

  • Pálinkás cumi.
    Állítólag az jó.
    Szerintem én is azt kaphattam.

    By Anonymous Anonymous, at 13/1/06 09:18  

  • Mákos tea...:)

    GB

    By Anonymous Anonymous, at 17/1/06 15:41  

  • nem attol no" egy no" hogy babazik vagy nem babazik, es imho te 110% no" vagy

    By Anonymous Anonymous, at 18/1/06 06:47  

Post a Comment

<< Home