j

f a i r - nem babablog

Tuesday, January 24, 2006

Az idő mindent megold, avagy majd elmúlik ez is...

Azt mondják, napról napra könnyebb. Ez az időszak soha nem jön vissza. Örüljek addig, amíg bújós és ilyen kicsi. Mert amíg csak egy kis csomag, kevesebb vele a gond.

Aztán persze idővel hozzáfűzik vagy legalábbis elismerik azt is, ez az időszak elég egysíkú és bezárt, és az állandó éjszakai műszak sem tesz jót az új szülőknek.

Nem panaszkodom.

Napról napra tényleg könnyebb, mert kezdjük megismerni egymást. (Lényegében én őt, de közben azáltal, hogy egyre többet nézelődik, ő is megismerkedik velem, csökkentve a napok egyhangúságát, szóval kölcsönös ez mégis.) De azért esténként várom a párom mint a megváltót, és reggel is ő menti meg a helyzetet, mert az én rongybaba-fáradt karjaim felmondanák a szolgálatot, és egyébként is nyűgös vagyok még.

Aztán indul egy újabb nap, és telnek múlnak a hetek. Én meg tűröm türelemmel, magamhoz képest tényleg jól... bár talán csak vagyok annyira kába-fáradt, hogy megadjam magam ennek az érzésnek és még csak erőm se nagyon van másra vágyakozni?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home