j

f a i r - nem babablog

Monday, October 10, 2005

Náthajelentés, avagy az íz és illat nélküli narancs esete A várost megszállta valami titokzatos, gonosz erő. Zsepikígyók hemzsegnek a növekvő zsepikupacok között, az illatoknak, ízeknek nyoma veszett. Aki teheti, bújjon meleg takaró alá, hátha úgy kap némi levegőt, és igyon citromos teát.

(Én dolgozom, úgyhogy csak a tea működik, citrom helyett meg narancs volt... íz és illat nélkül. Elmondható, hogy ma a lényegre/C-vitamin tartalomra fókuszálunk.)

4 Comments:

  • Zombori ur 6 kilós elemzése után várom a te eredményedet is...

    Vagy úrihölgy nem fikázik? :-)

    By Anonymous Anonymous, at 11/10/05 11:18  

  • Mikor voltam én úrihölgy?

    By Blogger sbodi, at 11/10/05 12:01  

  • Meg nem is fika. Az a por miatt van, pl a Szigeten, és száraz. Ez, amiről én beszélek, ez zselészerű, és nagy fajsúlyú cucc.
    :)

    By Anonymous Anonymous, at 12/10/05 09:52  

  • Mondom, h nem vagyok úrinő. Úrinő blogján nem ilyesmiről beszélgetnek. :) (zom igen pontos leírását egyébként a "ragaszkodó" kifejezéssel egészíteném még ki...)

    By Blogger sbodi, at 12/10/05 10:27  

Post a Comment

<< Home