j

f a i r - nem babablog

Friday, October 28, 2005

Ellenpéldák Ma kicsit megfordult a világ. Korán leléphettem a munkahelyről, ráadásul úgy, hogy M váratlanul-meglepetésből felcsípett minket, mert még pont volt egy kis idő az elintéznivalók és az útnak indulás között. Sorozatban adták át a helyet a BKV-n, mégpedig az eddig eléggé sehogysem viselkedő középkorú férfiak. A nagy dugó ellenére alig kellett várnom a buszokra, villamosokra, ráadásul a tegnapi ultrahang után feloldottam a babonát és vásároltam a kiscsajnak egy-két dolgot.

Ezen túlmenően rá kellett ébrednem, hiába érzi úgy az egész világ, hogy köze van a pocakhoz legalább egy-egy kérdés erejéig (és hiába van nekem is néha elegem ebből), van kismama, akit mintha meg sem érintene az egész - még a saját terhessége sem, nem hogy a mí híreink.

Megcáfolódni látszik az elmélet, mely szerint hasonló élethelyzetek összehoznak embereket. Persze nem mindig és nem mindenkit. Bocs, ha naív voltam. És elnézést mindenkitől, ha fokozatosan eltolódok a babavárás irányába, de szerintem ez így természetes.

(Vagy kérdezzem, hogy mi a baj? Nem tudom eldönteni.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home