j

f a i r - nem babablog

Monday, August 22, 2005

Vigyázz magadra! Mit kell felelni erre, ha olyanok mondják, akik miatt szar a hétvégém, akik miatt bazi feszült és a hányingerig fáradt vagyok (most akkor örülnek, hogy végre legalább rosszul vagyok?), ráadásul így kezdődik a hetem, ami várhatóan jó sűrű és meglehetősen bizonytalan lesz.

A válasz nem lehet cinikus-csipkelődős, nem hazudhatok és nem mártírkodhatok. Alkalmazkodás és műmosoly eleve kizárva, a bátor-kiskatona maszkból és az együttérzés-megértés csomagból pedig totál kifogytam.

A megoldásokat a kiadóba várjuk, legkésőbb kedd estig.

Addig marad a "fuck off", úrinő úgysem voltam soha.

1 Comments:

  • Esetleg szóba jöhet vidékies megoldásként a "vigyázzmagra" válaszul a "Vigyázzon a csősz."

    By Anonymous Anonymous, at 23/8/05 09:10  

Post a Comment

<< Home