j

f a i r - nem babablog

Thursday, June 02, 2005

Apró örömök Minden este, hazafelé, egy fél kiló eper a villamos végállomásánál levő, sokáig nyitva tartó zöldségesnél. A napszemüveg-barlang felfedezése, profi kiszolgálással. Az, amikor az orvos azt mondja, igyak csak kávét, ha jól esik. Hogy sokáig világos van, és hogy holnap reggel alszom, ameddig akarok, aztán délután elrepülünk Amszterdamba, sőt, még az adriai vitorlázás is zöld utat kapott, már csak tőlem függ, akarom-e.

Ja, meg hogy engedélyt kaptam a nyafogásra.

3 Comments:

  • Nohát. Kicsit több ellenállásra számítottam. Kicsit több dacra, hisztire. De sebaj :)
    Blogkommneten keresztül gyógyító lélekőr sámán-e vagyok? ;)

    By Anonymous Anonymous, at 3/6/05 09:10  

  • Hisztis nem vagyok. Hullámzó igen. :)

    By Blogger sbodi, at 3/6/05 10:07  

  • It's the same for me. Ha egy nő megmagyarázhatatlanul viselkedik, akkor azt én - az egyszerűsítő elvet követve - besorolom a hiszti gyűjtőcsoport alá. A precíz definíciók (érzelmi hullámvölgy, sima para, depi, hirtelen hangulatváltás, poszttraumális stressz, dialektikus materialista mentálsokk, stb.) csak összezavarnának.
    Hiszti. Punk. Tum. :)

    By Anonymous Anonymous, at 8/6/05 09:48  

Post a Comment

<< Home